close


Are those your eyes, is that your smile
I’ve been lookin at you forever
But I never saw you before
Are these your hands holdin’ mine
Now I wonder how I could of been so blind
那是你的雙眸嗎?那是你的微笑嗎?
我無法停止凝視著妳
縱使我倆從未相見
妳正握著我的雙手嗎?
我終於明白自己以前有多麼盲目

For the first time I am looking in your eyes
For the first time I’m seein’ who you are
I can’t believe how much I see
When you’re lookin back at me
Now I understand why love is…
Love is…for the first time…
生平第一次,我與妳四目相對
生平第一次,我與妳初次相識
我不敢相信自己所見
當妳回眸一笑
現在,我明白什麼是真愛
真愛就是……生平第一次……

Can this be real, can this be true
Am I the person I was this morning
And are you the same you
It’s all so strange how can it be
All along this love was right in front of me
這是真的嗎?這不是做夢嗎?
我仍然是原來的我嗎?
妳仍然是原來的妳嗎?
世事多變
但在我眼前的愛情是多麼真實又美好

For the first time I am looking in your eyes
For the first time I’m seein who you are
I can’t believe how much I see
When you’re lookin back at me
Now I understand why love is…….
Love is…..for the first time…..
生平第一次,我與妳四目相對
生平第一次,我與妳初次相識
我不敢相信自己所見
當妳回眸一笑
現在,我明白什麼是真愛
真愛就是……生平第一次……

Such a long time ago
I had given up on findin’ this emotion..ever again
But you live with me now
Yes I’ve found you some how
And I’VE never been so sure
好久好久以前
我已放棄追尋這樣的感覺
但妳現在與我同在
是的,我找到了妳
從來沒有如此確定自己找到了真愛

arrow
arrow
    全站熱搜

    語你 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()